1102 Budapest, Halom utca 16/A.+36 1 260 0502+36 30 409 2633

Szolgáltatóknak ajánljuk

Termékek

AKCIÓ
-22%Fiscat iPalm GPS

Kis- és közepes forgalmú üzletek, taxisok számára ajánljuk

120 900 Ft 94 900 Ft+ ÁFA
(3 értékelés)
1 - 1 / 1 termék

Leírás

A következő vállalkozások kötelezettek az online pénztárgépek használatára 2017. január 01-től:

  • gépjármű-javítási
  • karbantartási tevékenységet
  • gépjárműalkatrész-kiskereskedelmet
  • motorkerékpár-alkatrész kereskedelmet és javítást végzők
  • plasztikai sebészeti tevékenységet folytatók
  • diszkót, illetve tánctermet működtetők
  • ruházati tisztító szolgáltatást végzők
  • különböző fizikai közérzetet javító és testedzési szolgáltatásokat nyújtó vállalkozások
  • pénzváltók
  • taxisok


VÁLASSZA AZ ÖNNEK LEGMEGFELELŐBB ONLINE PÉNZTÁRGÉPET!

A Szolgáltatók is megkapják az állami támogatást, a 2016. december 31-ig üzembe helyezett online pénztárgépek után!

Az állami támogatás feltételeiről, mértékéről, kérelméről bővebben itt olvashat!


Mi a teendő, hogy online pénztárgépet tudjanak vásárolni a fent felsorolt Szolgáltatók?

1. lépés Üzembe helyezési kód igénylése

NAV-tól igényelje meg az üzembehelyezési kódot és az állami támogatást.Ügyfélkapun keresztül a PTGREG nevű dokumentumot kell kitöltve elküldenie a NAV-nak. A NAV 5 napon belül megküldi Önnek a pénztárgépéhez szükséges üzembehelyzési kódot. Javasoljuk, kérje könyvelője segítségét.

2. lépés Online pénztárgép kiválasztása

Válassza ki az Önnek legmegfelelőbb online pénztárgépet weboldalunkon és rendelje meg. Amennyiben szakmai tanácsunkra van szüksége a megrendelni kívánt online pénztárgép kiválasztásában, úgy hívja irodánkat a 061 260 0502-es telefonszámon és kollégáink szívesen válaszolnak kérdéseire.

3.lépés Online pénztárgép átvétele

A megrendelt online pénztárgépet átveheti személyesen Ön vagy Meghatalmazottja üzletünkben (Budapest, Halom utca 16/a- az Éles saroktól két percre) vagy előre utalással, futárszolgálattal. A megrendelt online pénztárgép mellé kap egy egyszerűsített kezelési útmutatót, így könnyedén elsajátíthatja használatát.

Ha a személyes átvételt választja, kérjük, jelentkezzen be hozzánk telefonon, a +36 1 260 0502-es telefonszámon, hogy elkerülje a várakozást. Az online pénztárgép megszemélyesítési ideje maximum fél órát vesz igénybe.

Meghatalmazás (amennyiben mégsem tud személyesen befáradni üzletünkbe, úgy meghatalmazottja is átveheti online pénztárgépét.)

Meghatalmazás letöltése

Az online pénztárgép átvételhez szükség dokumentumok:

Ha Ön Egyéni vállalkozó:

  • Vállalkozói igazolvány, vagy igazolás
  • Személyi igazolvány
  • Lakcímkártya
  • NAV-tól kapott 16 számjegyű üzembehelyezési kód (vonalkód), melyet ügyfélkapun keresztül a PTGREG adatlapon igényelt meg


Ha Ön Gazdasági társaságot vezet:

  • Aláírási címpéldány
  • Cégkivonat
  • Személyi igazolvány
  • Lakcímkártya
  • NAV-tól kapott 16 számjegyű üzembehelyezési kód (vonalkód), melyet ügyfélkapun keresztül a PTGREG adatlapon igényelt meg


Szűrés - Szolgáltatóknak ajánljuk