- Kezdőlap
- Termékek
- Online pénztárgépek
- Szolgáltatóknak ajánljuk
Szolgáltatóknak ajánljuk
Termékek
Leírás
A következő vállalkozások kötelezettek az online pénztárgépek használatára 2017. január 01-től:
- gépjármű-javítási
- karbantartási tevékenységet
- gépjárműalkatrész-kiskereskedelmet
- motorkerékpár-alkatrész kereskedelmet és javítást végzők
- plasztikai sebészeti tevékenységet folytatók
- diszkót, illetve tánctermet működtetők
- ruházati tisztító szolgáltatást végzők
- különböző fizikai közérzetet javító és testedzési szolgáltatásokat nyújtó vállalkozások
- pénzváltók
- taxisok
VÁLASSZA AZ ÖNNEK LEGMEGFELELŐBB ONLINE PÉNZTÁRGÉPET!
A Szolgáltatók is megkapják az állami támogatást, a 2016. december 31-ig üzembe helyezett online pénztárgépek után!
Az állami támogatás feltételeiről, mértékéről, kérelméről bővebben itt olvashat!
Mi a teendő, hogy online pénztárgépet tudjanak vásárolni a fent felsorolt Szolgáltatók?
1. lépés Üzembe helyezési kód igénylése
NAV-tól igényelje meg az üzembehelyezési kódot és az állami támogatást.Ügyfélkapun keresztül a PTGREG nevű dokumentumot kell kitöltve elküldenie a NAV-nak. A NAV 5 napon belül megküldi Önnek a pénztárgépéhez szükséges üzembehelyzési kódot. Javasoljuk, kérje könyvelője segítségét.
2. lépés Online pénztárgép kiválasztása
Válassza ki az Önnek legmegfelelőbb online pénztárgépet weboldalunkon és rendelje meg. Amennyiben szakmai tanácsunkra van szüksége a megrendelni kívánt online pénztárgép kiválasztásában, úgy hívja irodánkat a 061 260 0502-es telefonszámon és kollégáink szívesen válaszolnak kérdéseire.
3.lépés Online pénztárgép átvétele
A megrendelt online pénztárgépet átveheti személyesen Ön vagy Meghatalmazottja üzletünkben (Budapest, Halom utca 16/a- az Éles saroktól két percre) vagy előre utalással, futárszolgálattal. A megrendelt online pénztárgép mellé kap egy egyszerűsített kezelési útmutatót, így könnyedén elsajátíthatja használatát.
Ha a személyes átvételt választja, kérjük, jelentkezzen be hozzánk telefonon, a +36 1 260 0502-es telefonszámon, hogy elkerülje a várakozást. Az online pénztárgép megszemélyesítési ideje maximum fél órát vesz igénybe.
Meghatalmazás (amennyiben mégsem tud személyesen befáradni üzletünkbe, úgy meghatalmazottja is átveheti online pénztárgépét.)
Az online pénztárgép átvételhez szükség dokumentumok:
Ha Ön Egyéni vállalkozó:
- Vállalkozói igazolvány, vagy igazolás
- Személyi igazolvány
- Lakcímkártya
- NAV-tól kapott 16 számjegyű üzembehelyezési kód (vonalkód), melyet ügyfélkapun keresztül a PTGREG adatlapon igényelt meg
Ha Ön Gazdasági társaságot vezet:
- Aláírási címpéldány
- Cégkivonat
- Személyi igazolvány
- Lakcímkártya
- NAV-tól kapott 16 számjegyű üzembehelyezési kód (vonalkód), melyet ügyfélkapun keresztül a PTGREG adatlapon igényelt meg