Felújított online pénztárgépek
Leírás
Amennyiben nincs lehetősége új online pénztárgépet vásárolni, ez az ajánlatunk Önnek szól.
Felújított online pénztárgépeink esztétikailag és műszakilag is kifogástalan állapotban vannak és 6 hónap garanciát is adunk hozzá.
Augusztusi ajánlatunk a következő:
Hordozható Fiscat iPalm felújított használt online pénztárgép 6 hónap garanciával 80.000Ft+áfa
Üzembe helyezési díja: 10.000Ft+áfa
Ajánlatunk a készlet erejéig vagy visszavonásig érvényes!
Fiscat IPalm GPS online pénztárgép főbb jellemzői és funkciói:
- Kis- és közepes forgalmú üzletek és taxisok számára
- Méretei: 206x103 x74 mm
- Súlya: 1 kg
- Nyomtatója: Hőnyomtató, drop-in papírbefűzés mechanizmussal, papírkifogyás-érzékelő
- Kijelzőkháttérvilágítással rendelkező LCD vevő és kezelői kijelzők
- Nyomtatási sebessége: 70 mm/s
- Papírmérete: 57 mm hőpapír
- Billentyűzete: A 30 darab strapabíró műanyag gomb elhelyezése ergonomómiailag átgondolt, ezáltal segítik a produktivitást. Az egyszerű piktogrammok gyorsabban felismerhetők a kiírt szövegnél. A különböző funkció csoportok színek szerint különválnak tovább segítve az eladót.
- 40 gyűjtő (7 közvetlen)
- 16 pénztáros (jelszavazható)
- számítógépes program PLU feltöltéshez és kezeléshez
- áfa, gyűjtő, plu, pénztáros, pénztár jelentések nyomtathatóak
- havi jelentés nyomtatható
- beállítások nyomtatása
- beépített WiFi
- Csatlakoztatható kasszafiókhoz, mérleghez, vonalkódolvasóhoz és külső vevőkijelzőhöz
Értékelések (0)
Írja meg értékelését
80 000 Ft+ ÁFA
(Bruttó: 101 600 Ft)
Mi a teendő, hogy online pénztárgépet tudjon vásárolni?
1. lépés Üzembe helyezési kód igénylése
NAV-tól igényelje meg az üzembehelyezési kódot.Ügyfélkapun keresztül a PTGREG nevű dokumentumot kell kitöltve elküldenie a NAV-nak. A NAV 5 napon belül megküldi Önnek a pénztárgépéhez szükséges üzembehelyzési kódot. Javasoljuk, kérje könyvelője segítségét.
2. lépés Online pénztárgép kiválasztása
Válassza ki az Önnek legmegfelelőbb online pénztárgépet weboldalunkon és rendelje meg. Amennyiben szakmai tanácsunkra van szüksége a megrendelni kívánt online pénztárgép kiválasztásában, úgy hívja irodánkat a +36 1 260 0502-es telefonszámon és kollégáink szívesen válaszolnak kérdéseire.
3.lépés Online pénztárgép átvétele
A megrendelt online pénztárgépet átveheti személyesen Ön vagy Meghatalmazottja üzletünkben (Budapest, Halom utca 16/a- az Éles saroktól két percre). A megrendelt online pénztárgép mellé kap egy egyszerűsített kezelési útmutatót, így könnyedén elsajátíthatja használatát.
Ha a személyes átvételt választja, kérjük, jelentkezzen be hozzánk telefonon, a +36 1 260 0502-es telefonszámon, hogy elkerülje a várakozást. Az online pénztárgép megszemélyesítési ideje maximum fél órát vesz igénybe.
Meghatalmazás (amennyiben mégsem tud személyesen befáradni üzletünkbe, úgy meghatalmazottja is átveheti online pénztárgépét.)
Az online pénztárgép átvételhez szükség dokumentumok:
Ha Ön Egyéni vállalkozó:
- Vállalkozói igazolvány, vagy igazolás
- Személyi igazolvány
- NAV-tól kapott 16 számjegyű üzembehelyezési kód (vonalkód), melyet ügyfélkapun keresztül a PTGREG adatlapon igényelt meg
Ha Ön Gazdasági társaságot vezet:
- Aláírási címpéldány
- Cégkivonat
- Személyi igazolvány
- NAV-tól kapott 16 számjegyű üzembehelyezési kód (vonalkód), melyet ügyfélkapun keresztül a PTGREG adatlapon igényelt meg