1102 Budapest, Halom utca 16/A.+36 1 260 0502+36 30 409 2633

Felújított online pénztárgépek

Felújított online pénztárgépek
Felújított online pénztárgépek
Felújított online pénztárgépek
Felújított online pénztárgépek
Felújított online pénztárgépek
Súly:
1 kg
Elérhetőség:
Rendelhető
Szállítás várható ideje:
2024. április 29 - május 3.

Amennyiben nincs lehetősége új online pénztárgépet vásárolni, ez az ajánlatunk Önnek szól. 

Felújított online pénztárgépeink esztétikailag és műszakilag is kifogástalan állapotban vannak és 6 hónap garanciát is adunk hozzá. 

Augusztusi ajánlatunk a következő:

Hordozható Fiscat iPalm felújított használt online pénztárgép 6 hónap garanciával 80.000Ft+áfa

Üzembe helyezési díja: 10.000Ft+áfa

Ajánlatunk a készlet erejéig vagy visszavonásig érvényes!


Fiscat IPalm GPS online pénztárgép főbb jellemzői és funkciói:

  • Kis- és közepes forgalmú üzletek és taxisok számára
  • Méretei: 206x103 x74 mm
  • Súlya: 1 kg
  • Nyomtatója: Hőnyomtató, drop-in papírbefűzés mechanizmussal, papírkifogyás-érzékelő
  • Kijelzőkháttérvilágítással rendelkező LCD vevő és kezelői kijelzők
  • Nyomtatási sebessége: 70 mm/s
  • Papírmérete: 57 mm hőpapír
  • Billentyűzete: A 30 darab strapabíró műanyag gomb elhelyezése ergonomómiailag átgondolt, ezáltal segítik a produktivitást. Az egyszerű piktogrammok gyorsabban felismerhetők a kiírt szövegnél. A különböző funkció csoportok színek szerint különválnak tovább segítve az eladót.
  • 40 gyűjtő (7 közvetlen)
  • 16 pénztáros (jelszavazható)
  • számítógépes program PLU feltöltéshez és kezeléshez
  • áfa, gyűjtő, plu, pénztáros, pénztár jelentések nyomtathatóak
  • havi jelentés nyomtatható
  • beállítások nyomtatása
  • beépített WiFi
  • Csatlakoztatható kasszafiókhoz, mérleghez, vonalkódolvasóhoz és külső vevőkijelzőhöz

Írja meg értékelését

Az Ön neve:*
Szöveges értékelése:*
Értékelése:*
RosszKitűnő
Kérjük írja be az ellenőrző kódot az alábbi mezőbe:*
captcha
AKCIÓ
Ár:
94 900 Ft
80 000 Ft+ ÁFA
(Bruttó: 101 600 Ft)
Kedvezmény:16 %
Beüzemelési díj:10 000 Ft+ ÁFA

Mi a teendő, hogy online pénztárgépet tudjon vásárolni?

1. lépés Üzembe helyezési kód igénylése

NAV-tól igényelje meg az üzembehelyezési kódot.Ügyfélkapun keresztül a PTGREG nevű dokumentumot kell kitöltve elküldenie a NAV-nak. A NAV 5 napon belül megküldi Önnek a pénztárgépéhez szükséges üzembehelyzési kódot. Javasoljuk, kérje könyvelője segítségét.

2. lépés Online pénztárgép kiválasztása

Válassza ki az Önnek legmegfelelőbb online pénztárgépet weboldalunkon és rendelje meg. Amennyiben szakmai tanácsunkra van szüksége a megrendelni kívánt online pénztárgép kiválasztásában, úgy hívja irodánkat a +36 1 260 0502-es telefonszámon és kollégáink szívesen válaszolnak kérdéseire.

3.lépés Online pénztárgép átvétele

A megrendelt online pénztárgépet átveheti személyesen Ön vagy Meghatalmazottja üzletünkben (Budapest, Halom utca 16/a- az Éles saroktól két percre). A megrendelt online pénztárgép mellé kap egy egyszerűsített kezelési útmutatót, így könnyedén elsajátíthatja használatát.

Ha a személyes átvételt választja, kérjük, jelentkezzen be hozzánk telefonon, a +36 1 260 0502-es telefonszámon, hogy elkerülje a várakozást. Az online pénztárgép megszemélyesítési ideje maximum fél órát vesz igénybe.

Meghatalmazás (amennyiben mégsem tud személyesen befáradni üzletünkbe, úgy meghatalmazottja is átveheti online pénztárgépét.)

Meghatalmazás letöltése

Az online pénztárgép átvételhez szükség dokumentumok:

Ha Ön Egyéni vállalkozó:

  • Vállalkozói igazolvány, vagy igazolás
  • Személyi igazolvány
  • NAV-tól kapott 16 számjegyű üzembehelyezési kód (vonalkód), melyet ügyfélkapun keresztül a PTGREG adatlapon igényelt meg


Ha Ön Gazdasági társaságot vezet:

  • Aláírási címpéldány
  • Cégkivonat
  • Személyi igazolvány
  • NAV-tól kapott 16 számjegyű üzembehelyezési kód (vonalkód), melyet ügyfélkapun keresztül a PTGREG adatlapon igényelt meg

Utoljára megnézett termékek

AKCIÓ-16%Felújított online pénztárgépek
94 900 Ft 80 000 Ft+ ÁFA