- Kezdőlap
- Termékek
- Pénztárgép rendszerek és programok
- Éttermi rendszer
Éttermi rendszer
Leírás
Professzionális számítógép alapú elszámoltató rendszer vendéglátó egységek számára már 200.000 Ft+áfától.
Ha mégsem szeretné megvásárolni lehetősége van a program bérlésére is! Az éttermi rendszer megtekinthető üzletünkben, kérjük telefonon történő időpont egyeztetését, hogy elkerülje a várakozást! +36 1 260 0502
Nagyszerű eszköz a teljes körű irányításához a vendégtérben, az elszámoltatásban, a raktározásban, a könyvelésben és dolgozói órák feldolgozásában. Tökéletes asszisztens étteremtulajdonosok és pénzügyi vezetők számára. A rendszer megfelel mind kis és nagy éttermek számára, és lehetőséget teremt éttermei menedzselésére.
Rendszer az eladások elemzésére és elszámoltatására
- Nagyszámú forgalmi jelentés teszi a vezetést hatékonnyá.
- Számos jelentés grafikus formája elősegíti, vizuálissá teszi az eredményt.
- Számos jelentés lehetővé teszi az étterem pillanatnyi helyzetének megtekintését online üzemmódban (ezt akár az Interneten keresztül is).
- Statisztikai elemzések segítik a felelőtlen, esetleg rosszhiszemű alkalmazottak felfedését.
- A billiárd tarifáló rendszer (vagy pool jet box rendszer) automatikus kalkulációt készít a játék költségéről a beállított tarifák alapján.
- Külön a több éttermes láncok számára készített Back Office program lehetővé teszi az eladás irányítását a vállalati központból.
- Saját többváltozós jelentések készítése.
Dinamikus jelentések készítése OLAP (Online Analytical Processing) technológiával - Cube
A kétdimenziós jelentés függűleges és vízszintes tengelyén a változók drag and drop technikával mozgathatók. Így egyszerűen, a laikus számára is könnyedén előállítható az általa elérni kívánt riport. Minden jelentés sablonba menthető és az új épp aktuális adatokkal újra felhasználható.
Munkaidő elszámolás és tervezés - TimeKeeper program
- Személyes beosztás készítése a dolgozók számára különböző kategóriák (korlátok) figyelembe vételével.
- A túlórák minimális szintre csökkentése.
- Automatikus szünetidő számítás.
- Szükséges személyzeti létszám készítése munkakörönként a pénztárgép adatai alapján.
- A dolgozók regisztrációja bármely terminálon, vagy egyedi eszközön figyelembe véve a kijelölt korlátokat.
- Üzenetküldés lehetősége dolgozók részére, melyet a bejelentkezéskor kapnak meg.
Rendszer a termelés irányításához és a raktár gazdálkodáshoz - StoreHouse program
- Nyersanyagkészletek mozgásainak elszámolása (bevétel és kiadás, leírás, belső árumozgatás, visszáru, stb.).
- Kalkulációs és technológiai ételkártyák létrehozása. Automatikus költség számítás a kalkulációs kártyákban a rendszerdokumentumok alapján (FIFO vagy utolsó ár alapján).
- Teljesen automatikus kész- és félkész termékleírás ételfogyás alapján helyettesítő termékek használatával vagy azok nélkül.
- Multifunkcionális leltár, amely magában foglalja a félkész termékek leltárját is.
- Szabványosított műveleti és elemző jelentések készítése. Saját, egyedi jelentések készítése.
- Kapcsolat a Back Office vállalatmenedzsment programmal, amely a központilag menedzselt, több éttermes láncok számára lett kifejlesztve.
Törzsvendég rendszer
- Információk a törzsvendégekről.
- Kedvezmény vagy pontgyűjtő vagy hitelkártya rendszer beállítások.
- Automatikus kapcsolat a pénztárgépekkel.
-Részletes jelentések a törzsvendégek éttermi látogatásairól minden rendelés megtekintésének lehetőségével.
Kérje személyre szabott árajánlatát!
info (kukac) halompenztargep (pont) hu Telefon: +36 1 260 0502 vagy +36 30 409 2633
Értékelések (0)
Írja meg értékelését
(Bruttó: 254 000 Ft)