- Kezdőlap
- Termékek
- Online pénztárgépek
- CashCube Light Plusz
CashCube Light Plusz
Leírás
Engedély száma: A178
Kezelési útmutató megtekinthető itt
CashCube Light Plusz online pénztárgép funkciói és tulajdonságai:
- Egyszerű papírbefűzés
- Nagyon gyors nagy teljesítményű nyomtató
- Könnyű, áttekinthető kezelés
- Külső eszközök és kiegészítők csatlakoztathatósága
- 3 db USB port
- kasszafiók
- mérleg
- vonalkódolvasó
- külső vevőkijelző
- bankkártyaolvasó terminál
- PC/online; offline PLU kezelés/
- Általunk forgalmazott raktárkezelő programmal összekapcsolható
- Magyar menürendszer
- Egyszerű kezelhetőség
- Szöveges üzenetek
- Bankkártyaolvasó csatlakoztatható
- Mérleg csatlakoztatható
- Vonalkódolvasó csatlakoztatható
- Kasszában árak mutatása
- Jogosultság kezelése
- Automatikus frissítés NAV-on keresztül
- Ergonomikusan tervezett kezelői felület
- Göngyöleg kezelése
- Ethernet kapcsolat
- Kassza nyitó funkció
- Opció: mobil elérés forgalmi adatokra Cloud-on PC-n keresztül
- Készpénz(Ft, Euró)
- Hitelkártya
- Utalvány(tetszőlegesen programozható)
- Támogatja a vegyes fizetést
- Fejléc formázás
- Lábléc formázás programozható
- Pénztárosok 20 db (névvel, jelszóval)
- Maximális kedvezménnyel,felárral % kedvezmény beállítható
- Jelentések nyomtatása jelszóhoz köthető
- Utalványok tetszőlegesen felvehetőek
- Árfolyamkezelés
- 10 000 PLU
- Fix és módosítható ár
- Nyilvántartás
- Jelentés
- Vonalkód kezelés
- Mérleg kezelés PLU-hoz (súlymérés, automatikus árleosztás)
- 100 árucsoport gyűjtő
- 16 karakteres tétel megnevezés
- Fix- és nyíltáras PLU
- Egytételes PLU(1 nyugtához 1 tétel rendelhető csak)
- PLU-hoz rendelhető:
- termék név
- vonalkód
- egységár
- gyűjtő- vagy ÁFA kategória
- Külön göngyöleg kezelés
- Napi- és időszaki forgalmi jelentések, zárások
- Gyűjtő lekérdezések
- ÁFA jelentés, részletes ÁFA jelentés
- Pénztáros kezelő jelentés, zárás
- Készletforgalom kimutatása
- Pénztárjelentés forintban és euró valutában is
- PLU jelentések
- Előírt 5 ÁFA csoport gyűjtő
- Napi, időszaki ÁFA összeg lekérdezhető
Értékelések (1)
Írja meg értékelését
98 000 Ft+ ÁFA
(Bruttó: 124 460 Ft)
Mi a teendő, hogy online pénztárgépet tudjon vásárolni?
1. lépés Üzembe helyezési kód igénylése
NAV-tól igényelje meg az üzembehelyezési kódot.Ügyfélkapun keresztül a PTGREG nevű dokumentumot kell kitöltve elküldenie a NAV-nak. A NAV 5 napon belül megküldi Önnek a pénztárgépéhez szükséges üzembehelyzési kódot. Javasoljuk, kérje könyvelője segítségét.
2. lépés Online pénztárgép kiválasztása
Válassza ki az Önnek legmegfelelőbb online pénztárgépet weboldalunkon és rendelje meg. Amennyiben szakmai tanácsunkra van szüksége a megrendelni kívánt online pénztárgép kiválasztásában, úgy hívja irodánkat a +36 1 260 0502-es telefonszámon és kollégáink szívesen válaszolnak kérdéseire.
3.lépés Online pénztárgép átvétele
A megrendelt online pénztárgépet átveheti személyesen Ön vagy Meghatalmazottja üzletünkben (Budapest, Halom utca 16/a- az Éles saroktól két percre). A megrendelt online pénztárgép mellé kap egy egyszerűsített kezelési útmutatót, így könnyedén elsajátíthatja használatát.
Ha a személyes átvételt választja, kérjük, jelentkezzen be hozzánk telefonon, a +36 1 260 0502-es telefonszámon, hogy elkerülje a várakozást. Az online pénztárgép megszemélyesítési ideje maximum fél órát vesz igénybe.
Meghatalmazás (amennyiben mégsem tud személyesen befáradni üzletünkbe, úgy meghatalmazottja is átveheti online pénztárgépét.)
Az online pénztárgép átvételhez szükség dokumentumok:
Ha Ön Egyéni vállalkozó:
- Vállalkozói igazolvány, vagy igazolás
- Személyi igazolvány
- NAV-tól kapott 16 számjegyű üzembehelyezési kód (vonalkód), melyet ügyfélkapun keresztül a PTGREG adatlapon igényelt meg
Ha Ön Gazdasági társaságot vezet:
- Aláírási címpéldány
- Cégkivonat
- Személyi igazolvány
- NAV-tól kapott 16 számjegyű üzembehelyezési kód (vonalkód), melyet ügyfélkapun keresztül a PTGREG adatlapon igényelt meg