i Palm okos csomag
Leírás
Válassza okos csomagunkat, hogy megfeleljen a jogszabályoknak!
A 2020. évi LXXVI. törvény 38. § szerint, 2021. január 1-től minden online pénztárgépet használó kereskedőnek, szolgáltatónak kötelező elektronikus fizetés lehetőséget biztosítania vásárlói részére.
Akciós csomagunkban olyan online pénztárgépet és bankkártya terminált kínálunk, melyeket fix-, illetve változó telephelyen is használhat.
Hordozható vagy állandó online pénztárgépe mellé hordozható bankkártya terminált ajánlunk, hogy a jogszabályoknak megfelelően tudja kiszolgálni ügyfeleit.
A csomag tartalma:
- Fiscat iPalm online pénztárgép
- Move2500 POS terminál
- 10 db hőpapír
Fiscat IPalm GPS online pénztárgép főbb jellemzői és funkciói:
- Méretei: 206x103 x74 mm
- Súlya: 1 kg
- Nyomtatója: Hőnyomtató, drop-in papírbefűzés mechanizmussal, papírkifogyás-érzékelő
- Kijelzők: háttér világítással rendelkező LCD vevő és kezelői kijelzők
- Nyomtatási sebessége: 70 mm/s
- Papírmérete: 57 mm hőpapír
- beépített WiFi
- Csatlakoztatható kasszafiókhoz, mérleghez, vonalkódolvasóhoz és külső vevőkijelzőhöz
Move2500 bankkártyaterminál előnyei:
- Bankfüggetlen, használhatja meglévő számláját
- Bankkártya terminál ingyen
- Nincs hűségidő
- Ingyenes adatkártya a terminálokban
- Fizetések jóváírása naponta
- Nincsenek havi és fix kiegészítő díjak
- Terminálok raktárról elérhetőek
- Átveheti terminálját 1 munkanap alatt
- 0/24-es magyar Support szolgáltatás
- Nincs számlanyitási procedúra
- Hordozható bankkártya terminál
- 1,15% +bankközi díjak +kártyatársasági díj
- Mastercard és Maestro egy érintéses kártyái, valamint Visa payWave kártyák, illetve minden OTP által elfogadott bank és hitelkártya
- Leforgalmazható 6.000 Ft havi díj
A terminál üzembe helyezéshez 30 napnál nem régebbi banki igazolás szükséges!
Ajánlatunk más akcióval össze nem vonható és a készlet erejéig vagy visszavonásig érvényes!
Értékelések (0)
Írja meg értékelését
94 900 Ft+ ÁFA
(Bruttó: 120 523 Ft)
Kiegészítő termékek
Mi a teendő, hogy online pénztárgépet tudjon vásárolni?
1. lépés Üzembe helyezési kód igénylése
NAV-tól igényelje meg az üzembehelyezési kódot.Ügyfélkapun keresztül a PTGREG nevű dokumentumot kell kitöltve elküldenie a NAV-nak. A NAV 5 napon belül megküldi Önnek a pénztárgépéhez szükséges üzembehelyzési kódot. Javasoljuk, kérje könyvelője segítségét.
2. lépés Online pénztárgép kiválasztása
Válassza ki az Önnek legmegfelelőbb online pénztárgépet weboldalunkon és rendelje meg. Amennyiben szakmai tanácsunkra van szüksége a megrendelni kívánt online pénztárgép kiválasztásában, úgy hívja irodánkat a +36 1 260 0502-es telefonszámon és kollégáink szívesen válaszolnak kérdéseire.
3.lépés Online pénztárgép átvétele
A megrendelt online pénztárgépet átveheti személyesen Ön vagy Meghatalmazottja üzletünkben (Budapest, Halom utca 16/a- az Éles saroktól két percre). A megrendelt online pénztárgép mellé kap egy egyszerűsített kezelési útmutatót, így könnyedén elsajátíthatja használatát.
Ha a személyes átvételt választja, kérjük, jelentkezzen be hozzánk telefonon, a +36 1 260 0502-es telefonszámon, hogy elkerülje a várakozást. Az online pénztárgép megszemélyesítési ideje maximum fél órát vesz igénybe.
Meghatalmazás (amennyiben mégsem tud személyesen befáradni üzletünkbe, úgy meghatalmazottja is átveheti online pénztárgépét.)
Az online pénztárgép átvételhez szükség dokumentumok:
Ha Ön Egyéni vállalkozó:
- Vállalkozói igazolvány, vagy igazolás
- Személyi igazolvány
- NAV-tól kapott 16 számjegyű üzembehelyezési kód (vonalkód), melyet ügyfélkapun keresztül a PTGREG adatlapon igényelt meg
Ha Ön Gazdasági társaságot vezet:
- Aláírási címpéldány
- Cégkivonat
- Személyi igazolvány
- NAV-tól kapott 16 számjegyű üzembehelyezési kód (vonalkód), melyet ügyfélkapun keresztül a PTGREG adatlapon igényelt meg