- Kezdőlap
- Teljes terméklista
- TOUCH-BEE csomag
TOUCH-BEE csomag
Csomagajánlatunk most egyben tartalmazza a bankkártya terminált és az adóügyi nyomtatót.
Leírás
Ha nem rendelkezik elegendő hellyel, válassza TOUCH-BEE csomagunkat és kezelje le egy eszközön a bankkártyaolvasót és a pénztárgépet. A bankkártya terminál, letölthető szoftverrel, online pénztárgépként is funkciónál.
Bővebb információért hívja irodánkat: +36 30 409 2633
A920 Pro bankkártya terminál előnyei:
- Hordozható és fix telephelyű bankkártya terminál
- 8-10 órás üzemidő, akkumulátoros üzemmódban
- Bankfüggetlen (használhatja meglévő számláját)
- Ingyenes 4G SIM adatkártyával felszerelt
- SZÉP kártya elfogadásra is alkalmas (opcionális)
- Érintésmentes tranzakciók fogadása (okostelefon)
- Kezelhető kártyák: Visa, Visa Electron, Mastercard, Maestro kártya, SZÉP kártya, Egészségkártya
- Számlázás és nyomtatás
- Fizetések jóváírása naponta
- 0/24 magyar Support szolgáltatás
- Nincs hűségidő
- Leforgalmazható havidíj
- Tranzakciós díj: 1.1% IC++
- Bérleti díj: 500.000 Ft havi forgalom alatt 6.300 Ft +áfa/hó/db (3.500Ft+7euro +áfa)
- 500.000-1.000.000 Ft havi forgalom között 3.500 Ft +áfa/hó/db
- Havi 1 millió forint feletti forgalomnál a havi díj 0 Ft (tárgyhót követő hónapban kerül jóváírásra)
A920 Pro bankkártya terminál technikai jellemzői:
- Operációs rendszer: Android 8.1
- Processzor: Cortex A53
- Kijelző: 5.5" kapacitív érintőkijelző
- Kapcsolat: 4G + WiFi + Bluetooth
- Fizetés: Contactless + chip & PIN + mágnescsík
- Kamera: 5MP
- Akkumulátor: 5150mAh / 3V
Fiscat Super FP BEE adóügyi nyomatató előnyei:
- hordozható, így kitelepülésekre, mozgó szolgáltatóknak, illetve taxisoknak ajánljuk
- kis méretének köszönhetően bárhol elfér
- okos eszközökhöz csatlakoztatható
- kezeli az OTP, HelloPay, NovoPayment, illetve SaltPay bankkártya terminálokat
Fiscat Super FP BEE adóügyi nyomatató technikai jellemzői:
- Méretei: 126,9 x 84,4 x 50,6 mm / 0,234 kg
- Processzora: ARM9 300Mhz
- RAM: 32 MB
- Nyomtatási sebessége: 100 mm/s
- Papírmérete: 58 mm
- Tápellátása: akkumulátor 7,4V
- Csatlakoztathatósága: Wifi / Bluetooth / USB
- Vonalkódolvasóhoz csatlakoztatható
Értékelések (0)
Írja meg értékelését
(Bruttó: 139 573 Ft)
Mi a teendő, hogy online pénztárgépet tudjon vásárolni?
1. lépés Üzembe helyezési kód igénylése
NAV-tól igényelje meg az üzembehelyezési kódot.Ügyfélkapun keresztül a PTGREG nevű dokumentumot kell kitöltve elküldenie a NAV-nak. A NAV 5 napon belül megküldi Önnek a pénztárgépéhez szükséges üzembehelyzési kódot. Javasoljuk, kérje könyvelője segítségét.
2. lépés Online pénztárgép kiválasztása
Válassza ki az Önnek legmegfelelőbb online pénztárgépet weboldalunkon és rendelje meg. Amennyiben szakmai tanácsunkra van szüksége a megrendelni kívánt online pénztárgép kiválasztásában, úgy hívja irodánkat a +36 1 260 0502-es telefonszámon és kollégáink szívesen válaszolnak kérdéseire.
3.lépés Online pénztárgép átvétele
A megrendelt online pénztárgépet átveheti személyesen Ön vagy Meghatalmazottja üzletünkben (Budapest, Halom utca 16/a- az Éles saroktól két percre). A megrendelt online pénztárgép mellé kap egy egyszerűsített kezelési útmutatót, így könnyedén elsajátíthatja használatát.
Ha a személyes átvételt választja, kérjük, jelentkezzen be hozzánk telefonon, a +36 1 260 0502-es telefonszámon, hogy elkerülje a várakozást. Az online pénztárgép megszemélyesítési ideje maximum fél órát vesz igénybe.
Meghatalmazás (amennyiben mégsem tud személyesen befáradni üzletünkbe, úgy meghatalmazottja is átveheti online pénztárgépét.)
Az online pénztárgép átvételhez szükség dokumentumok:
Ha Ön Egyéni vállalkozó:
- Vállalkozói igazolvány, vagy igazolás
- Személyi igazolvány
- NAV-tól kapott 16 számjegyű üzembehelyezési kód (vonalkód), melyet ügyfélkapun keresztül a PTGREG adatlapon igényelt meg
Ha Ön Gazdasági társaságot vezet:
- Aláírási címpéldány
- Cégkivonat
- Személyi igazolvány
- NAV-tól kapott 16 számjegyű üzembehelyezési kód (vonalkód), melyet ügyfélkapun keresztül a PTGREG adatlapon igényelt meg