1102 Budapest, Halom utca 16/A.+36 1 260 0502+36 30 409 2633

Online pénztárgépek Szolgáltatóknak

Online pénztárgépek Szolgáltatóknak

A következő vállalkozások kötelezettek az online pénztárgépek használatára 2017 január 01-től:

  • gépjármű-javítási
  • karbantartási tevékenységet
  • gépjárműalkatrész-kiskereskedelmet
  • motorkerékpár-alkatrész kereskedelmet és javítást végzők
  • plasztikai sebészeti tevékenységet folytatók
  • diszkót, illetve tánctermet működtetők
  • ruházati tisztító szolgáltatást végzők
  • különböző fizikai közérzetet javító és testedzési szolgáltatásokat nyújtó vállalkozások
  • pénzváltók
  • taxisok

Szolgáltatóknak ajánljuk

Ajánlatainkat megtekintheti ITT A Szolgáltatók is megkapják az állami támogatást, a 2016. december 31-ig üzembe helyezett online pénztárgépek után!

Az állami támogatás feltételeiről, mértékéről, kérelméről bővebben itt olvashat!

Mi a teendő, hogy online pénztárgépet tudjanak vásárolni a fent felsorolt Szolgáltatók?

1. lépés Üzembe helyezési kód igénylése
NAV-tól igényelje meg az üzembehelyezési kódot és az állami támogatást .Ügyfélkapun keresztül a PTGREG nevű dokumentumot kell kitöltve elküldenie a NAV-nak. A NAV 5 napon belül megküldi Önnek a pénztárgépéhez szükséges üzembehelyzési kódot. Javasoljuk, kérje könyvelője segítségét.

2. lépés Online pénztárgép kiválasztása
Válassza ki az Önnek legmegfelelőbb online pénztárgépet weboldalunkon és rendelje meg. Amennyiben szakmai tanácsunkra van szüksége a megrendelni kívánt online pénztárgép kiválasztásában, úgy hívja irodánkat a +36 1 260 0502-es telefonszámon és kollégáink szívesen válaszolnak kérdéseire.

3.lépés Online pénztárgép átvétele
A megrendelt online pénztárgépet átveheti személyesen Ön vagy Meghatalmazottja üzletünkben (Budapest, Halom utca 16/a- az Éles saroktól két percre) vagy előre utalással, futárszolgálattal. A megrendelt online pénztárgép mellé kap egy egyszerűsített kezelési útmutatót, így könnyedén elsajátíthatja használatát.
Ha a személyes átvételt választja, kérjük, jelentkezzen be hozzánk telefonon, a +36 1 260 0502-es telefonszámon, hogy elkerülje a várakozást. Az online pénztárgép megszemélyesítési ideje maximum fél órát vesz igénybe.
Meghatalmazás (amennyiben mégsem tud személyesen befáradni üzletünkbe, úgy meghatalmazottja is átveheti online pénztárgépét.)

Meghatalmazás letöltése

Az online pénztárgép átvételhez szükség dokumentumok:

Ha Ön Egyéni vállalkozó:

  • Vállalkozói igazolvány, vagy igazolás
  • Személyi igazolvány
  • Lakcímkártya
  • NAV-tól kapott 16 számjegyű üzembehelyezési kód (vonalkód), melyet ügyfélkapun keresztül a PTGREG adatlapon igényelt meg

Ha Ön Gazdasági társaságot vezet:

  • Aláírási címpéldány
  • Cégkivonat
  • Személyi igazolvány
  • Lakcímkártya
  • NAV-tól kapott 16 számjegyű üzembehelyezési kód (vonalkód), melyet ügyfélkapun keresztül a PTGREG adatlapon igényelt meg

Kiemelt termékek

AKCIÓDarabszámláló mérleg H7
22 600 Ft 20 000 Ft+ ÁFA
Sam4s ELLIX 30
44 900 Ft+ ÁFA

Legfrissebb hírek

Ne béreljen, vásároljon

Kiszámolta már, hogy a bérlés tényleg megéri-e Önnek?

Kiemelt ajánlatunk

Új vállalkozásához szükséges online pénztárgép? Esetleg meghibásodott régi készüléke?

Nézze meg kínálatunkat, vagy érdeklődjön telefonon akciós ajánlatainkról!

Online pénztárgépek részletre
Online pénztárgépek részletre!Részletfizetés: 13.800 Ft+áfa/hó, 12 hónapos futamidővelVásárlás előtt érdeklődjön új online pénztárgép akciónkról (06 30 409 2633;...