- Kezdőlap
- Szolgáltatások
- Online pénztárgép megrendelése
Online pénztárgép megrendelése
Mi a teendő, hogy online pénztárgépet tudjon vásárolni?
1. lépés Üzembe helyezési kód igénylése
NAV-tól igényelje meg az üzembehelyezési kódot.Ügyfélkapun keresztül a PTGREG nevű dokumentumot kell kitöltve elküldenie a NAV-nak. A NAV 5 napon belül megküldi Önnek a pénztárgépéhez szükséges üzembehelyzési kódot. Javasoljuk, kérje könyvelője segítségét.
2. lépés Online pénztárgép kiválasztása
Válassza ki az Önnek legmegfelelőbb online pénztárgépet weboldalunkon és rendelje meg, vagy fáradjon be üzletünkbe és tekintse meg személyesen. Amennyiben szakmai tanácsunkra van szüksége a megrendelni kívánt online pénztárgép kiválasztásához, úgy hívja irodánkat a +36 1 260 0502-es telefonszámon vagy várjuk üzletünkbe, ahol kollégáink szívesen válaszolnak kérdéseire.
3.lépés Online pénztárgép átvétele
A megrendelt online pénztárgépet átveheti személyesen Ön vagy Meghatalmazottja üzletünkben (Budapest, Halom utca 16/a- az Éles saroktól két percre), vagy kérhet futárszolgálattal történő kézbesítést. A megrendelt online pénztárgép mellé kap egy egyszerűsített kezelési útmutatót, így könnyedén elsajátíthatja használatát.
Meghatalmazás (amennyiben mégsem tud személyesen befáradni üzletünkbe, úgy meghatalmazottja is átveheti online pénztárgépét.)
Az online pénztárgép átvételhez szükség dokumentumok:
Ha Ön Egyéni vállalkozó:
· -Vállalkozói igazolvány, vagy igazolás
· - Személyi igazolvány
· - NAV-tól kapott 16 számjegyű üzembehelyezési kód (vonalkód), melyet ügyfélkapun keresztül a PTGREG adatlapon igényelt meg
Ha Ön Gazdasági társaságot vezet:
· -Aláírási címpéldány
s -Személyi igazolvány
· -NAV-tól kapott 16 számjegyű üzembehelyezési kód (vonalkód), melyet ügyfélkapun keresztül a PTGREG adatlapon igényelt meg
Az online pénztárgép üzembehelyzését követően, megkötjük a mobilszolgáltatóval a szerződést, (melynek díja 1500Ft+áfa/hó a szolgáltató felé), ezután felvesszük Önnel a kapcsolatot, hogy várakozás nélkül átvehesse online pénztárgépét.
fa