1102 Budapest, Halom utca 16/A.+36 1 260 0502+36 30 409 2633

FISCAT IPALM

FISCAT IPALM

FISCAT IPALM típusú online pénztárgép hibaüzenetei:

Fiscat felirat jelenik meg vagy a pénztárgép nem reagál a gombokra:

Az alábbiak szerint indítsa újra online pénztárgépét:

1. lépés: A pénztárgép hátulján található kis kapcsolóval kapcsoljuk ki a pénztárgépet. Mellette, a power feliratnál található tápkábelt húzzuk ki a pénztárgépből. Várjunk vele minimum 10-15 másodpercet.

2. lépés: A pénztárgép hátulján található kis kapcsolóval kapcsoljuk be a pénztárgépet, de a tápkábelt még ne dugjuk vissza a gépbe.

3. lépés: Nyomjuk meg a PÉNZ-BE gombot és tartsuk lenyomva, közben a másik ujjunkkal nyomjunk rá egy rövidet a bal alsó sarokban található TÖRLÉS gombra. A PÉNZ-BE gombot mindaddig tartsuk lenyomva, míg a pénztárgép nem sípol egy hosszabbat, illetve a piros színű led fel nem villan. Ha ez megtörtén, elengedhetjük.

4. lépés: Várjuk meg, amíg a következő feliratok valamelyike megjelenik a kijelzőn:

  • NAPNYITÁS (ha, napnyitás közben fagyott le a gép)
  • PÉNZTÁROS 1 (ha, eladás közben fagyott le a gép)
  • AKKU MÓD (ha, akkumulátorról használta a gépet és úgy fagyott le a gép)

5. lépés: Dugja vissza a tápkábelt az online pénztárgépbe

Amennyiben nem találta meg online pénztárgépe hibaüzenetét, kérjük írja meg nekünk!