- Kezdőlap
- Pénztárgép szerviz információk
- FISCAT IPALM
FISCAT IPALM
FISCAT IPALM típusú online pénztárgép hibaüzenetei:
Fiscat felirat jelenik meg vagy a pénztárgép nem reagál a gombokra:
Az alábbiak szerint indítsa újra online pénztárgépét:
1. lépés: A pénztárgép hátulján található kis kapcsolóval kapcsoljuk ki a pénztárgépet. Mellette, a power feliratnál található tápkábelt húzzuk ki a pénztárgépből. Várjunk vele minimum 10-15 másodpercet.
2. lépés: A pénztárgép hátulján található kis kapcsolóval kapcsoljuk be a pénztárgépet, de a tápkábelt még ne dugjuk vissza a gépbe.
3. lépés: Nyomjuk meg a PÉNZ-BE gombot és tartsuk lenyomva, közben a másik ujjunkkal nyomjunk rá egy rövidet a bal alsó sarokban található TÖRLÉS gombra. A PÉNZ-BE gombot mindaddig tartsuk lenyomva, míg a pénztárgép nem sípol egy hosszabbat, illetve a piros színű led fel nem villan. Ha ez megtörtén, elengedhetjük.
4. lépés: Várjuk meg, amíg a következő feliratok valamelyike megjelenik a kijelzőn:
- NAPNYITÁS (ha, napnyitás közben fagyott le a gép)
- PÉNZTÁROS 1 (ha, eladás közben fagyott le a gép)
- AKKU MÓD (ha, akkumulátorról használta a gépet és úgy fagyott le a gép)
5. lépés: Dugja vissza a tápkábelt az online pénztárgépbe