AP CASH CENTRUM KFT | 1102 BUDAPEST HALOM U.16/A. | TEL:+36 1 260 0502 | halompenztargep@gmail.com

AP Cash Centrum Kft Halompénztárgép

Online pénztárgépek Szolgáltatóknak

Online pénztárgépek Szolgáltatóknak

A következő vállalkozások kötelezettek az online pénztárgépek használatára 2017 január 01-től:



  • gépjármű-javítási

  • karbantartási tevékenységet

  • gépjárműalkatrész-kiskereskedelmet

  • motorkerékpár-alkatrész kereskedelmet és javítást végzők

  • plasztikai sebészeti tevékenységet folytatók

  • diszkót, illetve tánctermet működtetők

  • ruházati tisztító szolgáltatást végzők

  • különböző fizikai közérzetet javító és testedzési szolgáltatásokat nyújtó vállalkozások

  • pénzváltók

  • taxisok


Ajánlatainkat megtekintheti ITT

A Szolgáltatók is megkapják az állami támogatást, a 2016. december 31-ig üzembe helyezett online pénztárgépek után!
Az állami támogatás feltételeiről, mértékéről, kérelméről bővebben itt olvashat!

Mi a teendő, hogy online pénztárgépet tudjanak vásárolni a fent felsorolt Szolgáltatók?


 1. lépés Üzembe helyezési kód igénylése
NAV-tól igényelje meg az üzembehelyezési kódot és az állami támogatást .Ügyfélkapun keresztül a PTGREG nevű dokumentumot kell kitöltve elküldenie a NAV-nak. A NAV 5 napon belül megküldi Önnek a pénztárgépéhez szükséges üzembehelyzési kódot. Javasoljuk, kérje könyvelője segítségét.
2. lépés Online pénztárgép kiválasztása
Válassza ki az Önnek legmegfelelőbb online pénztárgépet weboldalunkon és rendelje meg. Amennyiben szakmai tanácsunkra van szüksége a megrendelni kívánt online pénztárgép kiválasztásában, úgy hívja irodánkat a 061 260 0502-es telefonszámon és kollégáink szívesen válaszolnak kérdéseire.
3.lépés Online pénztárgép átvétele
A megrendelt online pénztárgépet átveheti személyesen Ön vagy Meghatalmazottja üzletünkben (Budapest, Halom utca 16/a- az Éles saroktól két percre) vagy előre utalással, futárszolgálattal. A megrendelt online pénztárgép mellé kap egy egyszerűsített kezelési útmutatót, így könnyedén elsajátíthatja használatát. 
Ha a személyes átvételt választja, kérjük, jelentkezzen be hozzánk telefonon, a 061 260 0502-es telefonszámon, hogy elkerülje a várakozást. Az online pénztárgép megszemélyesítési ideje maximum fél órát vesz igénybe.
Meghatalmazás (amennyiben mégsem tud személyesen befáradni üzletünkbe, úgy meghatalmazottja is átveheti online pénztárgépét.)
Meghatalmazás letöltése
Az online pénztárgép átvételhez szükség dokumentumok:

Ha Ön Egyéni vállalkozó:



  • Vállalkozói igazolvány, vagy igazolás

  • Személyi igazolvány

  • Lakcímkártya

  • NAV-tól kapott 16 számjegyű üzembehelyezési kód (vonalkód), melyet ügyfélkapun keresztül a PTGREG adatlapon igényelt meg


Ha Ön Gazdasági társaságot vezet:



  • Aláírási címpéldány

  • Cégkivonat

  • Személyi igazolvány

  • Lakcímkártya

  • NAV-tól kapott 16 számjegyű üzembehelyezési kód (vonalkód), melyet ügyfélkapun keresztül a PTGREG adatlapon igényelt meg